Raiffeisen Bank a acordat Braiconf un credit de 400.000 de euro, garantat de EximBank
File name :DSC_8400.JPG File size :1.8MB(1904545Bytes) Date taken :2003/07/17 18:57:25 Image size :3008 x 1960 Resolution :300 x 300 dpi Number of bits :8bit/channel Protection attribute :Off Hide Attribute :Off Camera ID :baragan photography Camera :NIKON D1X Quality mode :FINE Metering mode :Matrix Exposure mode :Manual Speed light :No Focal length :70 mm Shutter speed :1/80second Aperture :F4.0 Exposure compensation :0 EV White Balance :Incandescent Lens :28 - 70 mm F 2.8 Flash sync mode :N/A Exposure difference :+1.8 EV Flexible program :No Sensitivity :ISO400 Sharpening :Normal Image Type :Color Color Mode :Mode II(Adobe RGB) Hue adjustment :3 Saturation Control :N/A Tone compensation :Normal Latitude(GPS) :N/A Longitude(GPS) :N/A Altitude(GPS) :N/A

Moise Noreliunie 14, 20213min3370
Braiconf1

Compania Braiconf a primit o finanțare de 400.000 euro de la Raiffeisen Bank, garantată de EximBank, în cadrul schemei de ajutor de stat COVID-19, dedicată companiilor mari. Fondurile vor fi folosite pentru a acoperi plățile companiei către furnizori, salarii, taxe către bugetul de stat și de asigurari sociale.

„Acest pachet de finanțare ne sprijină într-un moment foarte important pentru companie și va fi folosit pentru desfășurarea activității noastre în conditii optime. Cu o istorie de 70 de ani, Braiconf implementeaza acum o nouă strategie a promovarii mărcii sale pe termen lung, menită să reflecte adevărata valoare a produselor pe care le oferim pe piață. Avem planuri ambițioase, prin care vrem să aducem marca Bariconf în secolul 21, într-un sector cum este industria textilă, în conditiile extraordinare pe care le traim. Am traversat un an plin de provocări, iar una dintre cele mai mari preocupari ale noastre a insemnat siguranța resursei umane și, totodată, implementarea noii strategii pe mai multe segmente ale business-ului, de la componenta de retail, până la linia de produse 100% românești”, a declarat Silviu Dumitrache, Președinte Braiconf.

Braiconf este cea mai cunoscută marcă din industria textilă din România, cu o tradiție de 70 de ani pe piață. Recent, acționarii majoritari ai companiei au anunțat o nouă strategie care vizează investiții în modernizarea celebrei mărci românești și a tuturor componenetelor din jurul său: activitatea de baza, retail, linii proprii, resurse umane. Cu o producție anuală de peste 800.000 cămăși pentru mărci precum Braiconf, Eton, Porsche, Cartier, Harmont&Blane, Hermes, Kenzo, LVMH și alții, produse în fabrica de la Brăila, cu execuţie impecabilă şi ţesături de cea mai bună calitate, Braiconf a câștigat și recunoaşterea internaţională a produselor sale si se va concentra pe creșterea productiei sub brandul propriu. Sinonim cu cămașa de elită, de numele Braiconf se leagă soluţiile vestimentare complete pentru domni, printre care și serviciile Made-to-measure si Bespoke, destinate celor ce nu doresc să se încadreze în tipare. Astfel, noua strategie Braiconf include schimbări în zona liniilor de producție și a colecțiilor.

Lasa un Comentariu

Adresa de email nu va fi publicata. Campurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.


Despre Noi

Piaţa Financiară radiografiază economia României, oferind analize complete şi premiază anual cele mai importante realizări în cadrul piețelor monitorizate.


CONTACT



Newsletter